Komunikaty w systemach ISOS oraz ISOP
- Szczegóły
- Utworzono: 17 marzec 2020
Komunikaty dla wykładowców oraz studentów przesyłane są drogą elektroniczną w systemach ISOP oraz ISOS.
Komunikaty dla wykładowców oraz studentów przesyłane są drogą elektroniczną w systemach ISOP oraz ISOS.
W związku z zaleceniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Zarządzeniem Rektora Nr 13/2020 z dnia 11 marca 2020 roku ws. odwołania zajęć dydaktycznych w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się koronawirusa COVID-19 (SARS CoV-2) informujemy, że zaplanowane w tym terminie „Studia na próbę” zostają odwołane.
Na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego pojawiła się informacja z 12 marca 2020 r. o automatycznym przedłużeniu ważności legitymacji studenckich.
10 marca 2020 roku odbyło się spotkanie Zespołów Roboczych Społeczeństwo, Gospodarka, Środowisko, podczas którego podsumowano wyniki konsultacji społecznych projektu aktualizowanego dokumentu strategii rozwoju miasta.
W związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 (SARS CoV-2) Rektor Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy wprowadza Zarządzenie obowiązujące od 12 do 25 marca 2020 roku.
W związku z decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie zawieszenia zajęć dydaktycznych w terminie od 12 do 25 marca br., której treść została opublikowana 11 marca pod niniejszym linkiem, Polska Komisja Akredytacyjna zawiesza do odwołania wizytacje zaplanowane w związku z postępowaniami w sprawie oceny programowej.
W związku ze wzrostem ryzyka zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz kolejnymi przypadkami zachorowań na COVID-19 w Polsce wiceprezes Rady Ministrów, minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin - po rekomendacji Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego - zdecydował o wprowadzeniu działań profilaktycznych, zapobiegających rozprzestrzenianiu się tego wirusa, a przez to zmniejszających ryzyko epidemii.
Szanowni Państwo, wszelkie informacje dotyczące sytuacji związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 będą niezwłocznie publikowane na stronie internetowej wg komunikatów Rektora. Prosimy o zachowanie spokoju, Uczelnia na bieżąco reaguje na zmieniającą się sytuację.