Trandisciplinary studies on culture (and) education no 17
Spis treści
Table of contents
|
|
Grzegorz Białek Świecki model edukacji seksualnej jako wyzwanie dla katolików |
|
Marcin Chrostowski Rola interpretacji biblijnej w tworzeniu kultury na przykładzie Księgi Tobiasza |
|
Marek Czachorowski Oświeceniowa ponowoczesność a uniwersytet |
|
Paweł Kiejkowski Czy doświadczenie epidemii COVID 19 można interpretować w kategoriach gniewu Bożego? |
|
Mariusz Kuciński Postrzeganie wartości i ich znaczenie dla młodzieży w wieku 14–15 lat |
|
Tadeusz Lewicki Doktorat w Papieskim Uniwersytecie w Rzymie: o przebiegu badań, tematach i współpracy pomiędzy doktorantem a relatorem w doświadczeniach Papieskiego Uniwersytetu Salezjańskiego |
|
Kazimierz Mikulski, Joanna Mikołajczyk, Marta Ruszkiewicz Wybrane efekty w pedagogice i zasady w ekonomii a kompetencja cyfrowa – kilka uwag |
|
Maciej Olczyk Emancypacyjne strategie ponowoczesności. Antropologiczno-etyczna perspektywa filozofii politycznej Chantal Delsol |
|
Stefan Pastuszewski Opór Kościoła bydgoskiego wobec systemu realnego socjalizmu w latach 1976–1989 |
|
Magdalena Prentka |
|
Emily Sharman, Marta Wołoszynowska-Fraser Is there a link between chilchood trauma and the development of psychosis? |
|
Piotr Wachowski Życie i pasterska posługa księdza Zygmunta Trybuchowskiego w kontekście Vaticanum II |
|
Mirosław Wierzbicki Studenci Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy w czasie pandemii SARS-CoV-2 |