The Annals of Kujawy and Pomorze Uniwersity in Bydgoszcz TRANSDISCIPLINARY STUDIES on CULTURE (and) EDUCATION

Trandisciplinary studies on culture (and) education no 17

Spis treści
Table of contents
Grzegorz Białek
Świecki model edukacji seksualnej jako wyzwanie dla katolików
Marcin Chrostowski
Rola interpretacji biblijnej w tworzeniu kultury na przykładzie Księgi Tobiasza
Marek Czachorowski
Oświeceniowa ponowoczesność a uniwersytet
Paweł Kiejkowski
Czy doświadczenie epidemii COVID 19 można interpretować w kategoriach gniewu Bożego?
Mariusz Kuciński
Postrzeganie wartości i ich znaczenie dla młodzieży w wieku 14–15 lat
Tadeusz Lewicki
Doktorat w Papieskim Uniwersytecie w Rzymie: o przebiegu badań, tematach i współpracy pomiędzy doktorantem a relatorem
w doświadczeniach Papieskiego Uniwersytetu Salezjańskiego
Kazimierz Mikulski, Joanna Mikołajczyk, Marta Ruszkiewicz
Wybrane efekty w pedagogice i zasady w ekonomii a kompetencja cyfrowa – kilka uwag
Maciej Olczyk
Emancypacyjne strategie ponowoczesności. Antropologiczno-etyczna perspektywa filozofii politycznej Chantal Delsol
Stefan Pastuszewski
Opór Kościoła bydgoskiego wobec systemu realnego socjalizmu w latach 1976–1989

Magdalena Prentka
Parentyfikacja emocjonalna a rozumienie relatywistyczne

Emily Sharman, Marta Wołoszynowska-Fraser
Is  there a link between chilchood trauma and the development of psychosis?
Piotr Wachowski
Życie i pasterska posługa księdza Zygmunta Trybuchowskiego w kontekście Vaticanum II
Mirosław Wierzbicki
Studenci Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy w czasie pandemii SARS-CoV-2

 

Akademia Kujawsko-Pomorska
ul. Toruńska 55-57, 85-023 Bydgoszcz
  52 321 11 88
  [email protected]