The Annals of Kujawy and Pomorze Uniwersity in Bydgoszcz TRANSDISCIPLINARY STUDIES on CULTURE (and) EDUCATION

Transdisciplinary Studies on Culture (and) Education no special 15

Spis treści 
Tomasz Kalaga
Intuition and Interpretation. Some Remarks on the Role of Intuition in Textual Hermeneutics
Wojciech Kalaga
Tożsamości hybrydyczne: trzecia przestrzeń
Maria Kuchcińska
Bajki kocie mruczanki (po polsku, po angielsku i po niemiecku) nie tylko dla przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji wielokulturowej 

ks. Mariusz Kuciński, Jerzy Kasprzak
Przemiany społeczno-kulturowe a nowe formy komunikacji i ich znaczenie dla misji Kościoła

Joanna Mikołajczak, Kazimierz Mikulski, Natasza Posadzy
Nabywanie wybranych kompetencji kluczowych przez przedszkolaka w pierwszym okresie pandemii
Kazimierz Mikulski, Joanna Mikołajczak, Marta Ruszkiewicz
Wybrane efekty w pedagogice i zasady w ekonomii a kompetencje cyfrowa – kilka uwag
Joanna Mstowska
Bachelardian Space in Joseph Conrad’s “Amy Foster” and Luigi Pirandello’s “Lontano”
Katarzyna Stefanowicz-Zawiszewska
Wielokulturowość w polskich przedszkolach i klasach I – III szkoły podstawowej

 

Akademia Kujawsko-Pomorska
ul. Toruńska 55-57, 85-023 Bydgoszcz
  52 321 11 88
  [email protected]