Transdisciplinary Studies on Culture (and) Education no special 15
|
Spis treści
|
|
|
Tomasz Kalaga
Intuition and Interpretation. Some Remarks on the Role of Intuition in Textual Hermeneutics |
|
| Wojciech Kalaga Tożsamości hybrydyczne: trzecia przestrzeń |
|
| Maria Kuchcińska Bajki kocie mruczanki (po polsku, po angielsku i po niemiecku) nie tylko dla przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji wielokulturowej |
|
|
ks. Mariusz Kuciński, Jerzy Kasprzak |
|
| Joanna Mikołajczak, Kazimierz Mikulski, Natasza Posadzy Nabywanie wybranych kompetencji kluczowych przez przedszkolaka w pierwszym okresie pandemii
|
|
| Kazimierz Mikulski, Joanna Mikołajczak, Marta Ruszkiewicz Wybrane efekty w pedagogice i zasady w ekonomii a kompetencje cyfrowa – kilka uwag |
|
| Joanna Mstowska Bachelardian Space in Joseph Conrad’s “Amy Foster” and Luigi Pirandello’s “Lontano” |
|
| Katarzyna Stefanowicz-Zawiszewska Wielokulturowość w polskich przedszkolach i klasach I – III szkoły podstawowej |

