Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji nr 14
SPIS TREŚCI
Strona tytułowa Spis treści |
W STRONĘ EKOLOGII UMYSŁU
Tadeusz Kobierzycki, Filip Maj Karol Szymanowski`s opera King Roger – individuation, erotic transgression and musical aesthetics |
|
Grzegorz Hetman O kryzysie globalnym w świetle teorii dezintegracji pozytywnej Kazimierza Dąbrowskiego i teorii inteligencji emocjonalnej |
|
Małgorzata Muszyńska Partnerstwo sztuki i edukacji – inspiracje i propozycje programowe |
TROSKA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ I ZDROWIE
Hanna Rudomska Segregacyjna integracja czy integracyjna segregacja - rozważania na temat edukacji i rewalidacji dzieci z dysfunkcją wzroku |
|
Jerzy Norbert Grzegorek Kultura taneczna osób niepełnosprawnych. Próba zdefiniowania |
|
Małgorzata Kaliszewska W trosce o obszar pedagogiki zdrowia. Drugi głos w dyskusji |
REFLEKSYJNOŚĆ W DZIAŁANIU
Marcin Kania W stronę funkcjonalnej filozofii tańca (od J. Locke’a do W. Witwickiego i R. Langego) |
|
Magdalena Archacka Debatując o praktyce. Refleksje na marginesie sympozjum międzypokoleniowego - próba podsumowania |
|
Kinga Majchrzak-Ptak Humanistyczna wizja edukacji akademickiej a krytyczno-emancypacyjny paradygmat kształcenia studentów |
|
Marta Małecka Wstęp do wolności, czyli program społecznej animacji osób opuszczających jednostki penitencjarne. Refleksje po zakończeniu projektu |
|