Rocznik Naukowy AKP w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji

Strona w języku angielskim

Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji nr 15 zeszyt specjalny

Spis treści 
Tomasz Kalaga
Intuition and Interpretation. Some Remarks on the Role of Intuition in Textual Hermeneutics
Wojciech Kalaga
Tożsamości hybrydyczne: trzecia przestrzeń
Maria Kuchcińska
Bajki kocie mruczanki (po polsku, po angielsku i po niemiecku) nie tylko dla przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji wielokulturowej 

ks. Mariusz Kuciński, Jerzy Kasprzak
Przemiany społeczno-kulturowe a nowe formy komunikacji i ich znaczenie dla misji Kościoła

Joanna Mikołajczak, Kazimierz Mikulski, Natasza Posadzy
Nabywanie wybranych kompetencji kluczowych przez przedszkolaka w pierwszym okresie pandemii
Kazimierz Mikulski, Joanna Mikołajczak, Marta Ruszkiewicz
Wybrane efekty w pedagogice i zasady w ekonomii a kompetencje cyfrowa – kilka uwag
Joanna Mstowska
Bachelardian Space in Joseph Conrad’s “Amy Foster” and Luigi Pirandello’s “Lontano”
Katarzyna Stefanowicz-Zawiszewska
Współczesne dzieci a świat mediów

 

Akademia Kujawsko-Pomorska
ul. Toruńska 55-57, 85-023 Bydgoszcz
  52 321 11 88
  [email protected]