Rocznik Naukowy AKP w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji

Strona w języku angielskim

Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji nr 17

Spis treści
Table of contents
Grzegorz Białek
Świecki model edukacji seksualnej jako wyzwanie dla katolików
Marcin Chrostowski
Rola interpretacji biblijnej w tworzeniu kultury na przykładzie Księgi Tobiasza
Marek Czachorowski
Oświeceniowa ponowoczesność a uniwersytet
Paweł Kiejkowski
Czy doświadczenie epidemii COVID 19 można interpretować w kategoriach gniewu Bożego?
Mariusz Kuciński
Postrzeganie wartości i ich znaczenie dla młodzieży w wieku 14–15 lat
Tadeusz Lewicki
Doktorat w Papieskim Uniwersytecie w Rzymie: o przebiegu badań, tematach i współpracy pomiędzy doktorantem a relatorem
w doświadczeniach Papieskiego Uniwersytetu Salezjańskiego
Kazimierz Mikulski, Joanna Mikołajczyk, Marta Ruszkiewicz
Wybrane efekty w pedagogice i zasady w ekonomii a kompetencja cyfrowa – kilka uwag
Maciej Olczyk
Emancypacyjne strategie ponowoczesności. Antropologiczno-etyczna perspektywa filozofii politycznej Chantal Delsol
Stefan Pastuszewski
Opór Kościoła bydgoskiego wobec systemu realnego socjalizmu w latach 1976–1989

Magdalena Prentka
Parentyfikacja emocjonalna a rozumienie relatywistyczne

Emily Sharman, Marta Wołoszynowska-Fraser
Is  there a link between chilchood trauma and the development of psychosis?
Piotr Wachowski
Życie i pasterska posługa księdza Zygmunta Trybuchowskiego w kontekście Vaticanum II
Mirosław Wierzbicki
Studenci Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy w czasie pandemii SARS-CoV-2

 

Akademia Kujawsko-Pomorska
ul. Toruńska 55-57, 85-023 Bydgoszcz
  52 321 11 88
  [email protected]