Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji nr 3
Małgorzata Karwowska
Niepełnosprawność dziecka przyczyną rozpadu czy spójności rodziny?
|
|
Kazimierz Ostrowski
Wsparcie pedagogiczne rodzin osób niepełnosprawnych za pomocą socjoterapii
|
|
Jolanta Garbaczewska
Rola terapeuty w rodzinie wychowującej dziecko niepełnosprawne intelektualnie
|
|
Aleksandra Zawiślak
Problemy autonomii osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną
|
|
Aleksandra Cieślińska, Małgorzata Karwowska
Obecność i funkcjonowanie dziecka niepełnosprawnego w środowisku szkolnym
|
|
Elżbieta M. Minczakiewicz
Perspektywy dorastania młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście jakości życia wychowującej ją rodziny
|
|
Teresa Paradowska
Jakość życia osób niepełnosprawnych i ich rodzin na przykładzie rodzin uczniów Zespołu szkół Specjalnych w Żninie
|
|
Małgorzata Karwowska
Zmaganie się z problemami dnia codziennego przez rodziców wychowujących dziecko z niepełnosprawnością umysłową (w świetle badań własnych)
|
|
Agnieszka Hamerlińska
Kształtowanie osobowości dziecka zdrowego w obliczu niepełnosprawnego rodzeństwa
|
|
Ewa Binkuńska
Konwencjonalne i niekonwencjonalne metody stymulowania rozwoju mowy na przykładzie dziecka z delecją chromosomową
|
|
Grzegorz Brzuzy
Uszkodzenie wzroku a poczucie jakości życia
|
|
Maciej Kudła
Rodzina w hierarchii wartości osób z chorobami nowotworowymi
|